Karboksyterapia

Karboksyterapia jest to zabieg polegający na kontrolowanym podawaniu medycznego dwutlenku węgla (CO2) w celu poprawy mikrokrążenia w tkankach, przyśpieszenia metabolizmu, stymulacji fibroblastów do produkcji kolagenu i elastyny, tworzenia nowych naczyń włosowatych, a także do redukcji tkanki tłuszczowej.
Terapia dwutlenkiem węgla jest metodą mało inwazyjną, naturalną, biokompatybilną, skuteczną i 100% bezpieczną co potwierdziły liczne badania kliniczne. Aplikacja dwutlenku węgla wykonywana jest śródskórnie za pomocą cieniutkiej igły, co pozwala uzyskać świetne rezultaty w poprawie elastyczności skóry i redukcji jej wiotkości. Doskonale radzi sobie z cieniami, zmarszczkami i obrzękami wokół oczu a także leczy rozstępy i blizny. Jeśli dwutlenek zaaplikujemy podskórnie to uzyskamy rezultaty w działaniu antycellulitowym oraz modelowaniu sylwetki.
Na wyróżnienie zasługują obiecujące wyniki leczenia łysienia oraz hamowanie wypadania włosów. Potwierdzone są one licznymi badaniami klinicznymi i doniesieniami naukowymi.
Karboksyterapia stosowana jest również w lecznictwie u pacjentów ze źle gojącymi się owrzodzeniami nóg, w terapii przerosłych blizn i źle gojących się ran chirurgicznych, u chorych z obwodowymi powikłaniami cukrzycowymi, w leczeniu choroby Reynaud, obrzęku limfatycznego oraz w terapii łuszczycy.
Jaki jest mechanizm działania CO2?
Podawany przez mikronakłucia dwutlenek węgla w ściśle kontrolowanej ilości wchodząc w reakcję z cząsteczkami wody inicjuje szereg procesów chemicznych w wyniku których:
  • zwiększa się uwalnianie tlenu z hemoglobiny
  • zwiększa się przepływ krwi i przepuszczalność naczyń kapilarnych
  • wzrasta elastyczność włókien kolagenowych
  • wzrasta dotlenienie obszaru objętego zabiegiem.
Przeciwwskazania:
  • ciężka niewydolność płuc, serca oraz nerek
  • zmiany zapalne w obrębie rejonów skóry poddawanych zabiegow
Niepowtarzalne zalety karboksyterapii to:
  • bezpieczeństwo
  • skuteczność
  • szybkość
  • bezbolesność
  • nowoczesność
  • wszechstronność
  • minimalny czas rekonwalescencji

Karboksyterapia - Cennik