Masaże ciała

Masaż bambusami
Jest to relaksacyjny masaż wykonywany przy użyciu pałeczek bambusa,które są rolowane po ciele. Pałeczki mają różne grubości i długości, gdyż są dostosowane do wielkości ciała. Wskazaniem do masażu bambusami jest przemęczenie i stres, brak odpowiedniego dotlenienia organizmu, złe samopoczucie, bóle pleców, bóle mięśniowe.

Masaż stemplami ziołowymi
Masaż wykonywany przy użyciu stempli wypełnionych aromatycznymi ziołami, owocami, przyprawami. Stemple podgrzewa się, aby uwolnić zawarte w ziołach olejki eteryczne, a następnie masuje się nimi całe ciało. W miarę jak stają się coraz chłodniejsze, rośnie intensywność masażu, co powoduje, że uwalniają się i wchłaniają w rozgrzaną skórę zawarte w roślinach substancje czynne. Masaż ten ma na celu przywrócenie harmonii organizmu, pozytywnie oddziałuje na krążenie krwi i limfy, rozluźnia mięśnie i poprawia sprawność ruchową. Jednocześnie zapewnia głęboki relaks. Skóra po zabiegu jest odpowiednio nawilżona natłuszczona, odzyskuje właściwy koloryt. Masaż ten polecany jest osobom zestresowanym, żyjącym w ciągłym napięciu, przemęczonym.

Masaż gorącymi olejkami
Jest to rewitalizujący i relaksujący masaż całego ciała z wykorzystaniem ciepłych aromatycznych olejków. Celem zabiegu jest przywrócenie równowagi. Masaż dostarcza energii, powoduje odprężenie i oczyszczenie organizmu.

Olejki wykorzystywane do masażu:
  • Cedr i lawenda: działa przeciwbólowo, przeciwzapalnie, łagodzi napięcia mięśniowe, działa uspokajająco. Polecany dla skóry potrzebującej regeneracji i z tendencją do stanów zapalnych.
  • Pomarańcza: przyjemny, orzeźwiający aromat poprawia nastrój i dodaje energii. Bardzo dobrze odżywia i ujędrnia skórę.
  • Eukaliptus: korzystnie wpływa na układ oddechowy.
Masaż świecą
Jest zabiegiem łączącym w sobie masaż, aromaterapię i ciepło świecy.
Masaż jest wykonywany ciepłym olejkiem ze świec, składających się z całkowicie naturalnych wosków oraz aromatycznej mieszanki olejków eterycznych.
Nie powoduje poparzeń – jest to świeca kosmetyczna, która po rozpuszczeniu przeistacza się w ciepły aromatyczny olejek, który jest wmasowywany w ciało.

Występuje szeroka gama świec do wyboru:
  • z domieszką oleju sojowego,
  • wosku pszczelego,
  • imbiru czy masła shea
  • energetyzujące świece o zapachu wanilii
  • regenerujące o zapachu róży
  • łagodzące z passiflorą
  • świece pobudzające z guaraną czy nadające zmysłowości z piżmem.
Skóra po zabiegu staje się elastyczna, miękka w dotyku, bardziej nawilżona i odżywiona.