Radiofrekwencja i ultradżwięki-

Radiofrekwencja i Ultradżwieki -w zaawansowanej platforma zabiegowa  przeznaczonej do zabiegów ujędrniających skórę i modelujących ciało.

Połączenie technolegii pozwala w krótkim czasie, bezpiecznie, bez dolegliwości:

-zmniejszyć  nadmiar tkanki tłuszczowej z okolic twarzy i ciała,
 -kształtować posladki, linię bioder, brzucha, ud, ramion
 -zmniejszyć tzw.-i "drugi podbródek"
 - redukuje w znacznym stopniu Cellulit
 -poprawia gęstośc skóry, dzieki czemu staje się bardziej napieta, wygląda zdrowiej i młodziej

AccentPrime m

misja twarzZauważyłaś, że skóra na twarzy straciła swoją elastyczność i zniknął jej piękny owal. A może przeszkadza Ci „drugi podbródek”? Nie musisz akceptować tego stanu. Radiofrekwencja i ultradżwieki działają na siateczkę włókien kolagenowych mobilizując je do działania. Dodatkowo ma moc niwelowania tkanki tłuszczowej z wybranych okolic. ” i wysmuklonym owalem twarzy.

misja plecySą takie obszary na twoim ciele, z którymi nie wiesz jak sobie poradzić.
Ramiona z wiekiem lub po schudnięciu straciły jędrny wygląd. Plecy, na których widoczne są wałeczki tłuszczu.

misja brzuch

Siedzący tryb życia, drastyczne diety, ciąża to wystarczy by mieć kłopoty z „oponką” na brzuchu. Skóra staje się wiotka, a wtedy nawet intensywny trening nie jest w stanie przywróci jej dawnej elastyczności.

misja uda

Połączenie ultradźwięków z falami radiowymi działa szybko i skutecznie również w  trudnych obszarach kolan i wewnetrznej stronie ud.  Dzięki stymulowaniu włókien kolagenowych uzyskuje się  efekt wyszczuplenia i ujędrnienia skóry.

Korzyści z zastosowanej technologii

SELEKTYWNOŚĆ
Możliwość wykonywania zabiegu na różnych głębokościach skóry, co zapewnia lepszą kontrolę zabiegu i jego większą skuteczność. Tkanki otaczające obszar zabiegowy pozostają nienaruszone.

ŁĄCZENIE TECHNOLOGII
Łączenie różnych technologii oraz opcji zabiegu wpływa na szybsze osiąganie rezultatów, zmniejszenie ilości sesji zabiegowych oraz bardziej długotrwałe efekty.

BRAK OKRESU REKONWALESCENCJI
Zabieg nie wymaga rekonwalescencji. Pacjent zaraz po zabiegu może wrócić do swoich codziennych zajęć.

BEZPIECZEŃSTWO
Zabiegi są bezpieczne i skuteczne bez względu na fototyp skóry oraz jej grubość, nawet dla tak delikatnych obszarów jak twarz, szyja czy dekolt.

KOMFORT
Stopniowe rozgrzewanie oraz wbudowany system chłodzenia chronią przed bólem w trakcie zabiegu i zapewniają jego komfort

PRZECIWSKAZANIA DO ZABIEGU:

– ciąża

– rozrusznik serca

– ciężkie i przewlekłe choroby nerek, wątroby

– choroba niedokrwienna serca i przebyty zawał mięśnia sercowego

– choroby zapalne skóry w obszarze poddanym kuracji

– choroba nowotworowa

Acent Prime Cennik